EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-07
21:43:27

Tillbaka i Göteborg

Då är jag tillbaka i mitt bo i Göteborg efter en fin vecka i norr hos mamma, pappa och lillasyster.

Det har varit en bra dag. Pappa och jag gick upp klockan 7 för att sjunga för syster Frida som fyller 19 år idag. Mamma började jobba klockan halv 6 så hon kunde inte vara med :( hon åkte runt halv fem till jobbet.

Det är faktiskt första gången sedan jag flyttade till Göteborg och varit hemhemma och häslat på som jag kännt att jag inte vill åka tillbaka utan stanna lite längre, bara några dagar. Men jag var ju tvungen att gå till skolan så jag fick åka hem.

Resan gick bra. Pappa skjutsade mig till Tierp station till kl 11.26 och sedan var jag i Göteborg kl 16.17. Jag läste New Moon största delen av tiden. Det var fint att åka tåg idag och se våren komma mer och mer ju längre ner i landet vi kom.


Min lillasyster och Jag. Sötis Frida blir 19 idag! Bilden tagen en morgon innan vi skulle till skolan för cirka två år sedan. En väldigt söt bild på oss båda tycker jag.

Saknar dem redan!

Nu ska jag gå och sova. Är så trött.

ha det fint!

peace out
Kommentar:
2010-04-07 @ 22:37:19
#1: Syster

Saknar också, er allihopa! kramar <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: