EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-01
14:42:54

Promenad till den frusna Dalälven


Syster Frida och jag tog en promenad med grannens hund Tindra. Vi gick till Dalälven, vi säger sjön här fast det inte är det...


Början av vägen. Tindra är väldigt lekfull och har hittat en kotte :)


Hon hoppar efter kotten :D (Frida som tagit bilden)  jag sprang i förväg.



Närbild på tallbarr



Väl framme vid sjön så är isen fortfarande kvar och det är mycket snö. Väldigt dimmigt är det idag också.


Jag vid det lilla skjulet. Har pappas goa jacka på mig som är några storlekar för stor :) och snyggaste mössan också.


Vi tog en systerbild och precis när kameran knäppte så hoppade Tindra framför med kotten i munnen och ville att vi skulle kasta den till henne, knashund!

Det var en härlig promenad trots det halvbra vädret.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: