EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-28
17:19:36

Planering

Nu sitter jag hos Johanna och Staffan och kommer vara här över natten också. Det är nämligen så att Jag, de och Johan ska till Johans sommar ställe tidigt i morgon som ligger i Bua utanför Varberg någonstans, jag är inte helt säker men kul ska det bli. Det blir en dagsvisit och vi ska färga våra hår, eller rättare sagt blondera.
Jag kommer väl hem i morgon kväll i alla fall.
Idag har jag varit vaken mycket så nu är jag lite trött. Jag gick upp 7 och tvättade, det behövdes verkligen och det var skönt att få lite rent i garderoben igen. Var också ute och sprang 4 km. Tog 23 minuter, var ganska trött men lyckades hålla tempot i alla fall vilket jag är nöjd med :D
Kollat på tre filmer också... Djävulen bär Prada, Notting Hill och Black Beauty. De var bra dock var det inte rätta Black Beauty så jag är lite besviken på den.
Nu ska jag sy på min sjöstjärnedräkt osm jag ska ha på Spacestation 1 maj.
hare gott!
/Elinor
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: