EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-27
00:21:15

Mycket cyklande

Idag har varit en bra dag. Dock gick jag upp lite sent men jag är väl lite nöjd i alla fall. Jag cyklade och tränade vid tre och sedan träffade jag Jo på Chalmers och vi labbade lite. Vi gick hem efter föreläsningen och vi är också klara med alla A-uppgifter nu!

Vi gick inte hem utan snarare till Jo:s jobb och jag hjälpte henne lite och vi belönade oss själva med en cheeseburgare, det var gott!

Följde med Jo hem och vi snackade lite och hon spelade lite Final Fantasy och sedan begav jag mig hemåt. Det småregnade lite men jag tog cykeln i alla fall. Det är väldigt jobbigt att cykla uppför Eklandagatan! ojojoj jag hade bra flås! Men man får ju igen det sedan när det går nerför vid Shalgrenska så då var det bara att rulla på för det var itne direkt någon biltrafik :D

Väl hemma tyckte jag att jag förtjänade en dusch, det var skönt! Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska försöka gå upp när alarmet ringer i morgon... får se hur det går.

hare gott!
peace out
Kommentar:
2010-04-27 @ 13:15:55
#1: simone

Skön avslutning med dusch där :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: