EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-14
23:00:37

En ganska vanlig dag

Det har varit en fin dag idag. Löst in mina trisslotter och åter fått vinst... ska lösa in  dem i morgon till två nya och fortsätta hoppas att det gå vägen.

Tog en kaffe och en muffins på Espresso House idag också. Läste tidningen där och kollade på folk.

LabView-kursen gick bra idag. Har fått en A-uppgift godkänd, tog väldigt mycket tid då det inte funkade som det skulle till en början. Sedan så fick Jo och Jag två C-uppgifter godkända. Vi gör C-uppg. tillsammans och det känns bra tycker jag. Jag är så dålig på problemlösning och det är Jo bra på, jag kommer mest ideér och så.

Är också nu bestämt att vi ska ut till Jo:s sommarställe på fredag. Vi åker fredag lunch och åker hem söndag lunch. Ska bli najs. Kanske att jag vågar mig på premiärbad!? det finns tydligen bastu :D

Nu ska jag lägga mig och läsa ut New Moon! :D spännadne men har bara två kapitel kvar! :D

I morgon ska jag nog försöka mig på ett gym-pass kanske ett dubbelt till och med. Blir ju inte så mycket träning i helgen...

peace out
Kommentar:
2010-04-15 @ 13:44:20
#1: simone

sv: Anytime godbiten! Planerat in någon kul i helgen förresten? Här blir det 50årskalas, hoho XD Inte mitt! ^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: