EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-20
23:34:22

Dammig dag

Vilken konstig dag det varit idag. Har varit väldigt trött då jag knappt sov något i natt. Har tagit det lugnt. Var till Johan och hjälpte honom och Johanna att slipa på Johanna och Staffans köksbord som de håller på och renoverar lite. Är alldeles dammig i näsan.

Gick upp väldigt sent. Vid elva vaknade jag. Har haft ett sånt där trött-pigg humör idag. Men jag var vid Johan vid tre tiden och sedan gick tiden väldigt fort och Johanna frågade mig om jag vill med på ett doftljus-party för hon vågade inte gå själv. Det visade sig att hon som skulle ha det bor rakt över gatan från mig så jag tyckte det var okej. Johan hängde också med.

Det var nog inte riktigt det vi tänkt oss. Det var som ett sånt här Tupperware-party (som ajg inte varit på men som jag har hört hur det går till). Det var en tjej som visade produkter och sedan fick man köpa. Kändes flummigt men jag är nu en erfarenhet rikare. Roligt med lite människor omkring sig, jag är lite sällskapssjuk.

Köpte ett pack med doftande värmeljus. De doftar grape och just värmeljusen var det billigaste man kunde köpa. Allt annant var jättedyrt! (Enligt mig).

Nu är jag jätte trött i ögonen! Ska gå coh lägga mig! I morgon vet jag inte vad som händer. Ska ta mig ut och springa och sedan blir det LabView, där i mellan har jag ingen aning! Blir säkert bra!

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: