EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-05
17:43:59

Åter ett hästäventyr

På förmiddagen blev det äventyr till häst. Idag red Frida och jag tillsammans. Hon på Vinglan och jag på Flisan. Det blev en lång skrittur då Flisan inte varit igång på ett tag på grund av en skada. Hon var en häst som passar mig kände jag, mycket personlighet och var pigg och ville mycket. Hon gjorde också några bakutsparkar men det var bara roligt.



Våra busiga katter. Wille och Gustav. Syster Frida har tagit bilden.


Denna tös red jag idag. Flisan.  Syster Frida har tagit bilden.

Det började snöa och det blev ganska kallt men vi överlevde. Nu dröjer det nog ett tag innan jag får rida igen. Hoppas det blir till sommaren i alla fall. Jag ahr jätteont i rumpan :(

Nu ska vi äta lite och det blir köttfärssås och hjärtan-makaroner :D

peace out



Kommentarer:
2010-04-05 @ 19:36:46
#1: Alexandra

Haha :D samma här! Sjukt gott det ser ut! mums

2010-04-05 @ 20:10:22
#2: Syster

Mera hästar åt folket!! Eller i allafall till elinor :P bra att du hade det kul på hästryggen, det är tur att du har dina systrar som slänger upp dig ibland :P kramar

2010-04-06 @ 10:58:00
#3: simone

Vilka klockrena foton, verkligen i rätt sekund :d

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: