EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-04-12
23:14:09

Åter en vårdag

TJOHOO  jag klarade den ena tentan jag gjorde i mars! :D glad är jag för det!  den andra klarade jag inte men det hade jag inte väntat mig heller så den glömmer vi...


LabViewn gjorde mig sur idag. Kändes som att jag var helt värdelös och inte kunde någonting. Men jo hjälpte mig och jag fick klart ännu en A-uppgigt. Vi håller på med uppgift A12 tillsammans och sedan gör vi C-uppgifterna också tillsammans. Känns ganska bra :D

På fredag eller lördag ska jag hänga med Jo, Staffan och Johan till Jo:s sommarställe på en ö utanför orust :)  ska bli skoj.

Har njutit av solen idag och cyklade in till Chalmers, det var riktigt skönt.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite New Moon och sedan sova :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: