EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-27
22:03:52

YES! JAG LYCKADES!

WIIIIIE :D:D:D:D  Jag klarade äntligen 6/8 rätt på testet!  det är vad man ska ha för att få en extra poäng till tentan. Jag har nu hållit på i två dagar och tragglat och googlat och frågat Johan och frågat Love om hjälp och nu äntligen när jag bestämde mig för att det här var det sista testet så KLARADE JAG DET!!!!!  Lyckan sprider sig genom hela kroppen och jag blev plötsligt jätteglad! :D

Nu blir det en varm dusch och sedan krypa ner i sängen och kolla på en dokumentär på SVT2 innan jag ska sova :D Hoppas bara att de lägger ut dokumentären redan 22.00 när den börjar på TV annars får jag se den i morgon och kolla på något annat i kväll :D

peace out
Kommentar:
2009-09-28 @ 09:20:10
#1: Syster

Wiiihoooo!! Grattis, duktiga Elinor!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: