EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-06
00:40:38

Vid Hagakyrkan finns en nice pub

Josse och jag var ut idag :D
fantastiskt roligt var det och jag kunde naturligtvis inte hålla mig från att ta en P2 bara för att se om den smakade lika bra som på Smögen...dock smakade den annorlunda...började fundera varför och kom fram till att det var för att jag glömde säga att ajg skulle ha vanlig vodka och inte vaniljvodka i....men den var ju god iaf...lite sötare bara. Sen blev det lite New Caslte...såååå gott!!! 

Det blev inte så sent för det blev så livat där vid halv elva så det gick inte å prata...fick skrika till varandra och då tröttnade vi efter en timme.

Så nu är jag hemma igen...det var sjukt rolig kväll! Jag brukar dömma DJ:n efter om den spelar 'Summer of 69' eller 'Poison'---idag fick jag höra Poison och sedan spelade han två Håkan Hellström och jag blev hur glad som helst!  en fantastiskt lyckad kväll!  TACK JOSSE för att du drog med mig! :D

peace out
Kommentar:
2009-09-06 @ 08:51:22
#1: Josefine

Det var asnice :D Vi måste göra om det någon gång :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: