EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-04
19:52:32

Tuppkam

Usch för att börja tidigt. Tänk att det är sån stor skillnad på att börja klockan 8 och klockan 9! Även om jag går upp samma tid nästan... 8 var en riktigt dålig tid att börja, kände mig väldigt seg. Som tur var så höll lektionen bara på tills 10.

Efter att jag slutat tog jag vagnen ner till Nordstan för jag skulle gå på Clas Ohlsson och köpa mig en alldeles egen trimmer. Börjar från och med idag att klippa mig själv. Jag var in på apoteket också och köpte Ibumetin, har så ont i ryggen om kvällarna så jag måste ha det hemma för å kunna sova.

När jag kom hem så var det första jag gjorde att öppna den väldigt Elinor-säkra förpackningen till trimmern. Läste bruksanvisningen och anslöt mig till badrummet och började klippa mig. 6 mm överallt utom uppepå för där har jag lite tuppkam. Detta går att se i bild nedanför här :D


Nyklippt :D



Sedan har jag klippt ihop lite bilder över lite tid. Mina frillor från och med åk9 tills nu :D


Tiden går och kortare blir mitt hår.
(klicka på bilden för att se större)


Pecae out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: