EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-17
19:40:56

Nybliven, övertrött blodgivare ska till Smögen :D

En tokflummig dag i skolan....tur att det den var kort!  Både Johanna och jag var övertrötta idag. Vi hade räkneövningar vilket var tur på grund av vårt flum.

Calle kom och igår kväll och gjorde mig sällskap. Vi kollade på True Blood del 4 och sedan på filmen Seven. Gillade båda. Äntligen fick man se Alexander Skarsgård :D    Seven var den riktigt bra film som jag kan rekommendera! Min favorit Morgan Freeman är med och Brad Pitt gör ett bra jobb han också :D  Den handlar om de sju dödsynderna och mord kring dem kan man säga :D
Fick skjuts till skolan i morse vilket var skönt.

Har ju redan nämnt att det var skönt att inte gå så länge...jag hängde med en chalmerist idag och gjode första delen i att lämna blod. Det var så här att de skulle ha något som heter masstömning. Nu ska jag dit om fem veckor igen ungefär. Känns som en väldigt god gärning! Då kommer de ta 4,5 dl ungefär. Jag hade iaf bra värden och var fullt frisk så det känns bra :D

När jag kom hem var jag ut och sprang nästan på en gång och sedan skulle jag sätta mig och läsa lite fysik... efter ett tag så kännde jag att det inte funkade...var övertrött så jag la mig på sängen och skulle lugna ner mig lite. Det ledde till att jag somnade...och MISSADE pumpen!!! Suck och Blä!!

Lena ringde i morse också och de behöver folk i helgen så jag åker med Calle upp till Smögen i morgon :D  längtar!!!  Fick avsäga mig dykningen med Amelie :( men vi får ta det någon annan dag :)  frågade om hon vill komma upp till Smögen på söndagen men har inte fått svar än. Hoppas hon vill för då kan vi dyka då :D

nu ksa jag inte göra mycket mer...gå och sova tidigt.. tre timmars sömn är alldeles för lite.

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: