EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-23
19:25:59

Endast lite glatt

Igår var jag rikgit arg! En riktig bitterfitta och med massa deppighet inblandat.  Blev helt förtvivlad över att inget gick som jag ville...sena spårvagnar...glömda böcker...hjärndöd...

Tankarna om att byta plugg skaver... ska tänka mer på det tror jag...jag har bara tre veckor på mig att bestämma vilket gör mig ännu mer förtvivlad!  VAD SKA JAG GÖRA!!!!????

Dagen fick i alla fall ett perfekt slut! Jag, Lisa, Daniel, Annelie och Janne var på bio :D  Flickan som lekte med elden SJUUUUKT bra!!!!   kanske lite svår att förstå om man inte läst boken...jag vet inte...men jag gillade den :D efter filmen åkte vi och köpte thaimat och åkte hem till Annelie och Janne och åt :D  Smaskens var det :D och man blir så glad av sällskapet :D

Om vi snabbt byter till idag så började det bra...fram till föreläsningen var jag nästan glad... men så fort han öppnade munnen så rasade det. Jag förstog inte mycket av dagens föreläsning kan jag säga. Bytte lite miljö på lunchen och var till GVC på ämnesgruppsmöte...Johanna drgo med mig och det var trevligt! Fick ju träffa Filippa och Love så då blev jag lite glad igen :D

Gladeheten försvann igen när vi återvände till sal MVF31 på Chalmers och öppnade matte-övningsboken... de uppgifter vi skulle göra kändes det som att de inte hade med det som han hade sagt på föreläsningen att göra och kollade man i boken så fanns inga ledtrådar på hur man skulle göra så bitterheten bet sig fast igen...

Väl hemma kollade jag igenom allt och lyckade med några uppgifter från gårdagen... ska kolla igneom fysiken nu tänkte jag :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: