EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-14
21:17:47

En fantastiskt bra dag känner jag :D

I morse var jag duktig och steg upp klockan 7 för att tvätta. Det blev två fulla maskiner och under tiden som de gick var jag på en promenad. Fantastisk morgon var det!

I skolan var det matte som gällde och det var inte toksvårt idag utam man förstog det han sa...även om det gick väldigt fort. På eftermiddagen var det 'bara' att räkna. Johanna och jag höll på med ett tal i 1,5 timme och lyckades inte reda ut hur det skulle vara. Sedan när jag kom hem så försökte jag med de andra uppgifterna men det gick sådär. Klarade en tror jag och kom en bit med några andra.

På lunchen pratade jag med Lisa i telefonen :D  det var roligt! kul att prata med henne :D ska se till å ses snart över en fika...måste kolla upp mitt schema igen...lyckas aldrig memorera dagarna...

Läste lite i min fysikbok också...börjat på kapitel 4 nu...det är sjukt långt, hela 55 sidor...suck...känns som att man kommer ha svårt att hinna det. Ska läsa lite varje dag så jag hinner. Skönt att ligga i fas med föreläsningarna.

Har varit och kört pilates på SATS och nu ska jag snart börja se på Överlevarna :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: