EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-16
19:33:06

Dumma tankar

Suck vilken jobbig dag det varit idag. De onda tankarna gräver sig in med hacka och spade i mitt huvud!  Du kommer inte klara utbildningen... Det är för svårt för dig...du borde tänka på något annat... blablabla  och så vidare....

Föreläsningen var helt obegriplig... han bara malde och jag åkte hem efter det...bitter på allt! nu har jag vilat/sovit lite så nu kanske det är lite bättre...men fortfarande så är det jobbigt. Jag vill inte ha dessa tankar men de bryter sig in :(

 

peace out

Kommentarer:
2009-09-16 @ 22:35:46
#1: Syster

Häng i Elinor! Och om det känns åt skogen jobbigt och svårt får man prata med sin föreläsare, han ska hjälpa till då är det meningen. Annars är han dålig!



Kramar Systeryster

2009-09-16 @ 22:38:00
#2: Syster

Förresten säger Johan att du får komma hit och räkna matte med honom.



Kramar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: