EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-28
23:45:34

Mattemåndag

Måndagar är alltid segddag...mattedag med andra ord...föreläsningen gick alldeles för fort...dvs han bara babblade och skrev...man han nästan inte med alls...lite jobbigt när det är så tycker jag. Räknetimmen på eftermiddagen var det inte mycket till räkna på...Johanna och jag hade ju så mycket att prata om :P

När jag kom hem så var det lite grafer som skulle ritas...det gick bra men det var så tråkigt men sedan övergick jag till matten och den var förvånadsvärt lätt... gjorde dock inte allt...tror jag blev lite matte-avtrubbad under helgen då det blev överdrivet mycket istället ;P

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av 'Svenska Hollywood fruar' få mig ett gått skratt med andra ord :)

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: