EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-24
19:49:58

Nyfrissad och fysik

I morse åkte trimmern fram igen...  nu är allt kort :D  3 mm körde jag på och ont gjorde det! trimmern är inte fullt frisk har jag märkt eller så är det fel på mitt hår...


Nyklippt :D

Min dag har varit bra! Föreläsningen var förståelig och allt gick bra :D   Efter skolan så satt jag och Johanna med labbrapporten och knåpade...kom faktiskt inte fram till något vettigt...det är lite klurigt.

När jag äntligen var hemma så kokade jag lite potatis och gjorde svampsås och åt paprika. Det blev fantastiskt gott! Nu sitter jag med fysikboken och klurar och försöker göra lite frågor. Har inte blivit någon träning idag men jag känner att det inte gör så mycket för jag har träningsvärk sen pumpen igår :P

Nu blir det fysik i massor :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: