EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-20
14:43:05

20 September 2009

Dagen började fantastiskt med sol och inte mycket vind. Var på centret och hade det bra :D Annelie och jag gjorde en röjning i köket så nu finns nog inget gammalt kvar :D 

Hade tänkt dka på turen som gick halv ett men ångrade mig innan så stannade i land. Det blev regnigt och dåligt väder... trots att norsken visar att det skulle vara fint hela dagen :(   jaja....vi hade ju kanonväder igår så man ska väl inte klaga. En teorin till regnet är kanske att jag dödade en spindel och andra småkryp som var i återvinningen igår... gjorde rent backarna med klorin så de dog på fläcken...

Har druckit tre koppar kaffe idag...det blir man kissnödig av...  vi ska till Bellas i Hunnebo ikväll kanske och äta...vet itne om det är bestämt än...annars blir det väl vanliga söndagspizzan från Smögen pizzerian...

Nu ska jag sätta mig och var bitter över att det spöregnar...

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: