EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-18
19:44:26

Tillbaka på Smögen

Började dagen med en kort morgonpromenad och det var skönt. Börjar bli lite kyligt i luften nu på morgonen...

I skolan var det räkna som gällde och det gcik hyfsat bra...dock är de två inlämningsuppgifterna som vi fått lite konstiga... ska kolla en extra gång på dem i helgen tänkte jag...om jag hinner. På eftermiddagen var det föreläsning och den var inte helt obegriplig så det kändes bra :D

När jag slutade vid tre kom Calle och hämtade mig och vi började trippen mot Smögen :D

Nu är jag här och det känns fantastiskt bra!!!Solen skiner och havet ligger platt :D
I morgon blir det centret  halva dagen och sedan ska jag vara ute på båt på eftermiddagen...men inte med dykare utan med massa människor som ska ha skattjakt uppe i Gullmaren. Ska bli kul :D

Nu äre kvällsmacka med kaffe (kommer bli speedad) och sedan bastu :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: