EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-09-23
19:13:07

Bodypump 55 minuter

Gick till SATS utan att veta vad jag egentligen skulle göra... tänkte att om det inte finns något pass så kan jag springa lite... men när jag kom dit vid fem så visade det sig att det var ett pump-pass vid halv sex så då bokade jag in mig på det. Sprag och gick lite om vart annat på bandet medan jag väntade på att klockan skulle bli halv sex.

Det var ett roligt pass med min favorit instruktör Maria...allt gick bra och det var lagom jobbigt tyckte jag, inte så man dog och inte så man inte kände nått utan man var trött efter varje muskelgrupp och det är ju precis så det ska vara :P

Gick morgonpromenad i morse också...en halvtimme :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: