EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-01
19:24:20

Sjukling

En rejäl förkylning har bitit sig fast i mig... började känna lite halsonte efter träningen igår men det var ju ganska så kallt ut så jag tänkte att det var väl det som vad orsaken. Men i morse mådde kroppen skit.

I huvudet satt något ilsket och slog med något hårt... halsen sved, leder gjorde ont och helt orkeslös var hela jag. Tyckte bara synd om mig själv och beslutade att jag skulle stanna hemma. Sov massor... tvingade mig upp vid ett då det skulle komma en och ge mig ny lucka till frysfacket...han kom vid kvart i två och vid två var han klar så jag slängde mig i säng igen... lyssnade på musik och somnade till klockan halv fem.

Drog mig upp ur sängen och gick till hemköp...handlade lite och gick hem...gick runt i lite affärer också för jag ville ha en mössa och ett par vantar....men jag förstår mig inte på hösten mode...man ska tydligen ha massor med hår för att kunna ha mössorna för de är jättestora...får använda den jag har...

När jag var på hemköp så mötte jag en kändis...eller han är inte så känd kanske...men har man sett Riverside på SVT-Play så vet man vem han är...han spelar en av huvudpersonerna där :D 

Pratade med syster Frida i telefonen också lite :D  hon var ute och gick med grannhunden Tindra och knäppte lite kort med den nya kameran  kolla in bilderna på hennes bilddagbok vettja :D  länk finns längst ner i min meny :D

Nu ska jag bara slappa och läsa min Fitness Magazine... och lite bloggar...och fixa...sova blir förhoppningsvis tidigt....vill inte vara hemma en dag till!

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: