EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-20
19:18:01

Något gladare men inte yber

Skulle börjat klockan åtta i morse i skolan egentligen....jag anlände klockan elva.

Jag var inte riktigt med på att vi skulle börja klockan åtta i morse och jag tänkte att ajg hinner snooza lite men efter typ andra snoozen så tröck jag på fel knapp för fyra minuter över åtta så plingar det till och jag får ettsms från Jo som frågar var jag är...jag slänger iväg en "shit, jag sovöver" och sedan suckar jag och lägger huvudet tillbaka på kudden för att sucka igen och tänka hur puckad jag är... sedan vaknar jag och klockan är tio.... jag somnade alltså av att jag suckade....skumt...

Jag har i alla fall varit lite gladare idag...även om jag fortfarande vill slå på det mesta så är det inte lika farligt som igår. Vi åt suchi till lunch och sedan var det demos i GD-salen och eftersom vi gjorde vår demo i fredags så var det bara att lyssna på de andra grupperna idag :D

Blev tvungen att köpa ny miniräknare också för att den jag har får jag inte använda på matte-tentan för att den kan rita grafer. Suck...men det löste sig och nu är jag lite fattigare men känns ganska bra ändå.

Åkte sedan hem och väl hemma var koncentrationen som bortblåst...satte mig och försökte plugga men det gick verkligen inte... gick till SATS och körde lite crosstrainer och sprang och gick på löpbandet... blev totalt en  halvtimme.

Min kära vän Frida ringde efter att ajg tränat och vi pratade och det var roligt :D  det var ett tag sedan nu och hon kommer nog och hälsar på min nästa vecka :D    ska bli roligt!

nu håller jag på och pluggar lite...kollar på gamla tentor och så :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: