EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-04
10:14:16

Morgonpromenader

Morgonpromenader när det börjar bli lite höst i luften tycker jag om. Lite småkyligt så det är mössa och en stor sjal på sig som gäller. Igår regnade det och kanske inte är det roligaste men idag...dagen efter liksom var väldigt trevllig. Det är fuktigt och inte en enda männsika ute. Allt är tyst och stilla :D

Jag var konstigt nog pigg i morse fastän jag låg och lekte med datorn till 03.00...ja jag släckte faktiskt exakt :D   Sovit fantastiskt bra har jag gjort också. Så nu sitter jag och njuter av lite gröt och utiskten från mitt höghus. Inte den bästa vyn idag när det är grått, men solen kikar fram lite grann. I förrgår så åt jag frukost till soluppgången. Det var fint....var bara lite för trött för att fatta det då...men kul att man kan komma på saker efteråt ;P

Dagen är inte helt planerad...egentligen så ska jag till Love och träffa folk och vi ska ha kak-kalas men jag har nästan tappat rösten och är jättesnuvig så jag måste nog meddela honom att jag inte kan komma...vill ju inte smitta ner alla med min onda sjuka.

Men jag ska nog läsa lite fysik i alla fall. Kurera mig ska jag också så jag kan boxas på onsdag :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: