EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-19
20:01:58

Miljödyket 2009

I helgen har jag varit på Smögen :d det har varit både positivt och negativt... och det är ju såklart det negativa som sitter kvar och som ajg är sjukt ilsk över! men det ska vi inte dra nu...vi tar det positiva :D

Jag åkte upp med buss på fradagen och Calle hämtade mig i Kungshamn och vi åkte till fiskhallen där Lena och Pelle och Lotta var och ställde i ordning lite bord... jag skruvade lite och Calle och Pelle hämtade mer... Sarah och hennes kramkompis Bob (som heter något annat osm jag inte minns) kom också och det var så roligt att träffa henne igen :D

När alla förberedelser var klara åkte Calle, Jag, Sara och Bob till pizzerian i Väjern och åt...och sedan ko Tord också...roligt roligt och gott gott!  Sedan blev det True Blood avsnitt 8

På lördagen så stog jag mest med Lotta i "cafét " och sålde godsaker... checkade in lag också när det var tid för det... men kokade mest kaffe och stog ivägen för Lotta :D

Var ut och kollade lite på fynden som dykarna gjort och det var roligt!  Det var mycket skräp! Knäppte inte så många kort men jag delar med mig ett som blev favoriten :D Det är laget som var pris för "mest spektakulära"


En öl i solen på en del av Skärets uteservering... tror det var två bord och åtta stolar de tog upp :D



På kvällen var det sedan dags för räkkalas :D   jag blev bartenter och det var hur kul som helst :D  Calle joinade mig också och Lena kom ibland :D  dansade lite också och Togga är verkligen hur bra som helst!!!  det är förövrigt han som sitter till höger i bilden i blått :D   han är grym!

Kvällen slutade inte som jag tänkt och det blev tidigare än vad jag tänkt och jag är ilsk som fan på en...men jag försöker komma över det och glömma det och försöka gå vidare och fokusera på det roliga.

Fick sällsakp av Sarah och Bob hem och det var trevligt! Sarah är bra!

Söndagen var ganska lugn och solen sken och det var riktigt sommarvarmt :D   men jag var lite ilsk ändå...försökte inte vara det men det tog över och jag blev butter.  På eftermiddagen/kvällen så åkte vi och käkade pizza i Kungshamn och sedan åkte Calle och jag för att möta upp Lena, Pelle, Nancy, Leif och Frida för att kolla på bio i Hunnebo :D   jag har redan sett Flickan som lekte med elden men den är så bra och jag gillar sällskapet så jag såg den igen :D    efter det så åkte vi hem men calle och Jag åkte till Pelle och Lena sedan och käkade kräftor och kollade på tv....det var bra :) men jag somnade :P


Om vi raskt övergår till idag så har jag mest bara varit ilsk... drack lite kaffe och sinnet blev lite bättre. Åkte från Smögen med Annelie i morse och sedan varit i skolan...matteläraren är kass och det gjorde mig inte gladare...han bara krånglar till allt!!!

jaja, nu har jag massor att kolla upp så jag måste sluta...blev ganska långt... jaja

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: