EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-12
21:21:44

Mattemåndag med lite förståelse

En bra dag :D  Härlig höstdag med strålande sol och lite kyla :D   Det har varit mattedag idag och det har gått hyfsat bra tycker jag... tycker han rör ihop så mycket... satt och läste lite i boken när jag kom hem och där verkade det inte så komplicerat... på räkneövningarna gick det bra... vi klarade ingen uppgift själva men han gick igenom en på tavlan och en hjälpte han oss med så nu tror jag att jag förstår dem :D

När jag kom hem så satte jag mig som sagt och läste lite i matteboken... känns som att det är svårare att förstå matte på engelska än fysiken... men det gick lite bra...förstod ändå det mesta vilket gjorde mig lite glad :D

Sedan gick jag till SATS och genomförde ett pump-pass och ett pilates-pass :D

nu ska jag kolla på sista avsnittet av Svenska Hollywoodfruar och sedan gå i säng :D  börjar åtta i morgon så lite extra sömn ska nog inte skada :P

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: