EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-28
19:11:05

Mattedag som var ganska bra + en förhoppningsvis fantastisk kväll

Idag har vi gått igenom primitiva funktioner och det är något som jag känner mig relativt säker på så det var roligt att jobba matte idag :D 

Nu är Frida här hos mig och det är så roligt att träffa henne igen och vi kollade på film och pratade massor igår kväll :D  Vi såg filmen 'Just like heaven' som jag kanske sett fyra-fem gånger man som jag tycker är jättebra så det gör absolut ingenting att se den igen :D

Igår skrev jag inlägget från en skoldator så då blev det inte något dagens ord och jag måste tyvärr säga att det inte blir något idag heller :( vi ska ut och käka med Josse, Simon och Sevan :D Så det är ett Gävle-gäng som ska attackera stan idag :D  Jag hinner inte fixa till något ord då jag redan är lite stressad och håller på och gör mig i ordning så jag inte skrämmer folk när vi kommer till stan...

Jag hoppas och det blir någon pub sedan för jag törstar efter öl... blev så sugen igår när jag såg ett 6-pack New Castle på bordet i Hilbert. Så ajg hoppas på en sån ikväll... Men det får nog räcka med den mängden för jag ska lämna blod i morgon så då ska jag inte ha massa gift i blodet ;P

Nu hinner jag inte meddela om mer :P   ska dra :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: