EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-23
19:15:28

Fysikplugg och massa folk

Hade klockan på åtta i morse och tänkte att jag skulle gå upp, ta en morgonpromenad, käka en lång härlig och god frukost och sedan sätta mig ner och ta itu med fysiken. Ja, du blir väl inte förvånad när jag säger att det inte riktigt blev så....

Jag gick upp klockan tio och det regnade så någon promenad blev det inte... hade planerat att gå på SATS PowerStep också vid 12 men jag har lite träningsvärk efter gårdagens pump så jag struntade i det. Jag åt i alla fall en god frukost :D

Efter frukosten så startade jag datorn för att kolla på de gamla tentorna vi fått ut. Gick igenom tre uppgifter och förstod dem nästan. Gjorde en paus i form av ett besök till Frölunda Torg. Idag har de öppnat den nybyggda delen och det var jättemycket folk. Jag hade tänkt kolla in nya Hemköp för vi invigningar brukar det alltid vara finfina erbjudanden :D    Men som sagt...det var jättemycket folk och man var tvunden att stå i kö för att komma in till Hemköp...de har öppnat en Clas Ohlson också (Jag jätteglad!)  men det var kö även in dit så det får vänta. Jag visste inte detta och har gått och grubblat lite på att jag måste ta mig in till Nordstan för att gå på CO men nu behöver jag inte det så det var dagens glada överraskning :D

Jag gick hem och väl hemma så var ajg inte alls sugen att plugga...gick ignom de tre uppgifterna igen och kände bara BLÄ!   Gick och la mig på sängen för en timmes vila... och blev det en timme???   NEJ!   FYRA!  attans!  men jag blev i alla fall lite pigg och gick ännu en gång till torget för att handla lite...nu var det inte så mycket folk så jag fick det jag skulle ha och när jag sedan kom hem var jag jättetaggad att plugga så nu rullar det på och allt verkar vilja stanna i mitt huvud :D   hoppas det inte rinner ut i natt när jag sover och absorbers av kudden bara :S

Så nu sitter jag här och är ganska nöjd :D   Gårdagens True Blood var ett mycket bra avsnitt :D



En sån här kärlekschampinjon hittade jag i påsen för några dagar sedan.


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: