EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-09
19:06:37

Försumbar skoldag men rolig eftermiddag och bilkörning

Tror inte det fanns en enda människa i hela Göteborg som var så trött som jag var i morse!  Gick upp kvart över nio och tog ett glas proviva… han inte med frukost…tur att man fick skjuts till skolan och inte behövde passa någon vagn… då hade jag kommit försent…

det har i alla fall varit en ganska tråkig föreläsning idag sedan övergick det till en trevlig lunch och sedan till en ännu roligare demonstrationsförberedning... Jo och Jag bara flummar oss :D

Calle hämtade mig efter skolan och vi åkte sill Sisjön och gick 2,5 km spåret…det var fint där…ska nog börja ta bussen och springa där runt när jag blir lite kryare… de hade ett 7,5 km spår… och jag gillade spåret… så det ska jag göra, i alla fall en gång i veckan :D   Efter att vi brännt lite fläsk så köpte vi thaimat och åkte hem och tjockade på oss lite… efterrätt  blev det också….vi blev så mätta igår att vi inte orkade efterrätt då så det blev glass och brownies :D   gott gott gott  :D:D

JAG HAR KÖRT BIL I GÖLTEBORG!!!!!!   Kom nyss hem… läskigt var det till en början men GPS:er är bra skit så det gick bra…men jag tycker att det är läskigt med spårvagnarna…  Jag ska hämta Calle sen också… då ska jag lyckas ställa in GPS:en själv och köra hela vägen…i mörker… en intressant utmaning…  tur att det är räzer corsan… får väl se om jag kommer helskinnad hem…   men den verkliga och stora prövningen kommer i morgon…då är det Korsvägen som gäller för då ska jag skjutsa Calle till något ställe åt Örgrytehållet…

Nu ska jag bara sitta och göra ingenting tror jag… lyssna på underbara Imperiet och läsa lite bloggar och försöka hitta det förbannade klippet med vattenexplosionen på YT… :D

 

Peace out

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: