EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-07
19:52:08

Pizza och kycklinggryta och True Blood och film :D

Idag var det derivator vi pratade om... käner mig ganska säker på det så det var en bra föreläsning och räknetimmen efter lunch var också bra...Jo och Jag klarade ganska många uppgifter :D

Det blev pizza till lunch också...vi var så sugna på det så vi gick upp till Johannebers pizzerian...där är det väldigt gott!! rekomenderar den om man är i närheten...

Jag har gått två promenader idag...det har varit en så härlig höstdag idag :D  solen har skinit hela dagen och det har varit lite småkallt i luften... jag gjorde en morgonpromenad på en halvtimme och sedan när jag kom hem från skolan efter att ha handlat och pluggat lite så tog jag mig en lite längre promenix på femtio minuter...gick i sakta mak för att inte anstränga mig allt för mycket då jag vill att förkylningen ska gå över(!)

Just nu håller jag på att laga lite middag... Det blir kycklinggryta skulle bli currygryta men nu hittade jag ingen curry...vilket jag trodde att ajg hade men upptäckte för sent :(  jaja  det blir ris till och ris... :D  Calle kommer också och joinar mig och vi ska se på True Blood och någon film sedan... :D

Jamen åtekommer väl som vanligt i morgon...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: