EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-06
23:52:59

Imperiet

Har suttit nu ikväll med Imperiet boxen som sällskap... läst den lilla boken som var med den är på 72 sidor och det är om bandets historia berättad av Marcus Birro och Imperiet...boken innehåller också en lista över bandets alla konserter och en massor med bilder...  älskar att sitta och kolla på bilderna!

Det är 5 stycken CD-skivor med...100 spår... en av dem är en live-cd...mycket bra och 25 av spåren är tidigare outgivna låtar/versioner.  Det är också en DVD med och den innehåller en konsert från Orion teatern i Stockholm 1985...jag bara njuter...det är också 8 spelningar som inte visats förr... det är från lite olika ställen... Fantastiskt bra!

Har fastnat för en 'ny' låt...alltså en som jag inte hört förr... det är 'Kom Kom'.  Har inte hunnit tänka på texten än jag har mest lyssnat och jag är så fast vid trummorna...så skönt hela låten igenom!

Hela jag blir glad av detta! Hade så gärna velat vara där!


Det förblir en dröm att vara bland dem....






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: