EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-10-15
19:34:40

Bara en vecka kvar till tentan

Strålande dag idag!  Ännu en härlig höstdag har passerat och nu är skolveckan snart slut :D och SMÖGEN IMORGON!!!! :D:D:D   har längtat sååå!

Skolan gikc bra och nu är boken utgjord...har dock inte hunnit läsa hela men jag ska kolla igenom den så att jag minns lite och kan koppla föreläsningarna och markera viktigt... det är ju bara en vecka till tentan så jag får köra hårt nästa vecka. Matten känns ändå bättre på något vis men jag är fortfarande alldeles för osäker på den så där blir det också hårdkörning!

Det är alltså mattetenta på torsdag 22:a och fysiktenta på lördagen 24:e. Jag är redan lite nervös.

Jo och jag satt efter att vi slutat med Cassiniarbetet och skrev.... det blev klart och jag var hemma vid fem-tiden.
Vid kvart i sex gick jag till SATS och körde pump :D

När man kommer hem så doftar hela lägenheten mat för då har Inger satt igång med middagen :D  gott gott gott!

så nu ska jag skicka lite mejl och sedan äta :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: