EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-27
19:33:56

Pluggdag

Plugg i massor har det varit idag. Jag har skrivit mitt A4-blad med egna anteckningar. I morgon gäller det! klockan halv nio börjar skrivningen och man måste sluta skriva halv två (eller ett, minns inte). 

Jag började dagen med en morgonpromenad i en halvtimme och sedan satte jag mig och pluggade. Gick sedan ner till torget och tog mig en Metro och läste den och löste sudokun... klarde inte att lösa korsordet. 

Pluggade vidare och sedan gick jag och köpte suchi till middag... tänkte att jag skulle gynna det gamla suchistället istället för att ta det ny inne på själva torget... men dit tänker jag då inte gå igen för det var så äckligt. 

Har kollat på halva Fantomen på Operan också....gillar den filmen starkt :D

nu ska jag roa mig och inte tänka något fysik alls :D

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: