EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-04
20:11:01

Labbrapportskrivning och matte

En fantastisk dag detta har varigt skulle jag vilja säga :D  fast väldigt trött och väldigt jobbig... satt från klockan ett till fem med rapporten och det gick mer bakåt än framåt... man blir bra trött på skiten ibland...vi ska fortsätta i morgon och då ska vi få klart allt. Sebastian skulle sitta hemma och klura lite nu i kväll och så ska vi kolla på det i morgon :D

Matten som vi hade på förmiddagen gick också bra. Men det var ganska trökigt... var inte riktigt motiverad till skola idag... men jag var ändå glad :D

Efter skolan så var Jo och jag hungriga så vi gick och käkade suchi :D   JAG ÄLSKAR SUCHI!!!

Väl hemma bytte jag bara om och gick till SATS. Blev en halvtimme kondition...ganska trist.

Ska skriva upp vilka matte-uppgifter som ska göras och sedan fixa ännu en Power Point till syster... mattehjälp och idag blire förklaring kvadreringsregeln :D

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: