EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-11
19:52:41

Känner mig pigg! :D

En ganska pigg morgon var det idag och jag såg riktigt fram emot att gå till skolan :D  väl där så kände jag att en kaffe skulle inte vara så dumt... trist nog så hade jag inte tillräckligt med mynt så jag tänkte att jag får väl vänta till rasten då se om Jo ha en enkrona :P    vi rasten så gick vi och skulle köpa en varisn varm dryck... och då är det en reparatör där...suck...blev inget kaffe och andra halvan av föreläsningen var jag tjurig.

Vi åt lunch i Laplace och plötsilg hör jag bakom mig "Hej! Elinor"  jag vänder mig om och där står min Kon-Tiki kollega Erik osmjag jobbade med förra året :D  kul att se honom där :D   visde sig att han pluggar Naturvetenskapligt basår och funderar på Marina programmet nästa år :D  tjohooo :D  guken roligt! :D  vi pratade lite medans hans mat värmdes...kul var det i alla fall att träffa honom :D

Efter lunchen gick jag och Jo hem...jag satte mig med lite matte och det gick till en början väldigt trist men sedan lättade det och jag räknade endel och förstog nog det också :D   sedan gjorde jag lite fysik också...blev riktigt taggad att plugga när jag klarade några uppgifter :D

Gick och körde lite spinning på SATS och blev pigg och glad, och nu lagar jag lite mat :D  det blir lax-gryta och potatis :D ska börja lägga upp recept på det jag lagar tror jag...i alla fall när jag experimenterar :D 

Dagens ord fick bli detta på grund av mina muffins som blev som pricken över i:et när lunchen var uppkäkad :D



nu ska jag se om maten smakar och sedan göra lite matte :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: