EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-01
18:31:51

Helg vid Mjörn

Sådär då var jag hemma igen :D   Har tillbringat helgen vid Mjörn hos familjen Fahlén :D  härligt att komma bort lite från stan och träffa dessa härliga underbara människor :D Inger och Jaak var också med och vi har promenerat och bara tagit det lugnt och umgåtts.

Det var så att Oskar fyllde 18 i veckan så på fredagen var jag där och åt lite tårta och så bodde jag över till idag :D  Har även sett hur Ebba bor och det var hur mysigt som helst och att känna lantlukt igen var fantastiskt :D 

Idag var vi och såg när Ylva red. Det var en gård som har några isisar som anordnade en lite tävling i 'grusgropen' och det var lekar med stafetter och annat roligt. Det var 15 hästar totalt med ryttare och det gick riktigt vilt till och jag blev så sugen igen att rida :D 

När vi kom till centaren idag vimlade det av poliser också för det var ju fotbollsmatch idag och de skulle stänga av stationen och grejer. Vi klarade oss dock bra... de vilda människorna han inte komma innan vi gick så det var ganska lugnt och vi tog buss från Brunnsparken Inger och jag så där var det inte så stimmigt. Kan tänka mig att det var mer liv på Drottningtorget men vi fick rådet att inte gå ut där så vi gick ut vid NE-terminalen... så nu är jag hemma i tryggt förvar :D

Detta var en kortfattade skrivning om min helg men jag känner att jag inte har någon ork att skriva så mycket. Kanske kommer lite bilder i morgon...knäppte lite under promenaderna och på hästarna :D

I morgon är det ny vecka med nya tag och jag ser fram emot det :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: