EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-17
19:23:54

En strand skulle inte vara fel

Föreläsningen efter lunch var lite svår att hänga med på för vi fick platser så långt bak så vi såg knappt det ha skrev på tavlan. Sedan var jag väldigt trött också så det gjorde det inte lättare.

Jag var jätteduktig när jag kom hem och satt mig nästan direkt med lite fysikuppgifter och känner nu att det gick riktgit bra...fast ilsknade till en stund men det löste sig.

Tänkte sätta igång med Maple T.A nu så jag blir klar innan det blir allt för sent.

Läste förresten i Metro idag att i Kiruna så går solen upp typ klockan 9 och ner klockan 14.... bara 5 timmar sol...låter jobbigt...men man vänjer sig nog  

Dagens ord skulle jag vilja befinna mig på nu. Lite sol kan det få lysa på mig också :P

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: