EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-09
12:51:43

Dagens planer gick inte riktigt i lås...kanske det låser upp sig och ordnar sig...

Somnade vid kvart över åtta igår... vaknade vid kvart i tolv... somnade kvart över tolv...klockan brölade klockan ått och då blev det snooza till halv nio.

Jag mår så fantstiskt bra idag, väldigt trött men glad innerst inne... vill hem och göra köttbular och lasange :D Jag pratade med lillasyster, pappa och mamma i går på telefonen och det var så härligt att höra deras röster igen :D  Längtar till jag få rträffa dem igen D: och nu lutar det åt att det blir till jul... sorgligt att det ska dröja ett halvår melan gångerna man åker hem.

Jag hade tänkt att jag skulle hem direkt efter föreläsningen och laga lite mat och sedan plugga i massor... måste skriva lite anteckningar och sedan räkna lite... men mina planer gick i kras när jag fick reda på att vi ska få reda på tenta-resultaten nu på eftermiddags räknetimmen så jag blir kvar i alla fall och jag vet inte om han skulle gå igenom tentan också... hoppas inte det...vi har ju fått ett facit så för min del så vill jag bara hem och försöka hinna med allt som jag har planerat.

I kväll vid halv åtta ska jag gå på pilates också har jag tänkt...det var tre eller fyra veckor sedan nu och det ska bliroligt...kanske att det blir ett pump-pass innan, jag har inte bestämt mig än...

Nu sitter jag i alla fall i skolan och bara väntar på att tiden ska gå så jag får bekräftat min teori att jag kuggade på tentan...

ett ord kommer väl ikväll när jag tränat...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: