EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-10
19:29:34

Dagen som bara flöt fram

Blev ganska tidigt i går också...elva tror jag att jag släckte min lampa och försökte sova. Jag sov väldigt bra men inte så hårt, ända fram till klockan 06.15, då jag blir väckt av att ett meddelande trillar in på mobilen...det är Calle... då säger han go morgon och önskar mig en trevlig dag...det var tio minuter innan planet skulle lämna marken och ta dem till varmare breddgrader några månader... suck...jag vill också ha lite sol!  

Jag lyckade somna till i alla fall och gick sedan upp klockan tjugo i nio... följde maniskt mitt inlärda beteende att ställa in gröt i micron och under tiden klä på mig lite kläder och fixa mig så jag inte skrämmer folk när jag går ut och sedan äta gröten och sedan ta mig till vagnen...ganska enkelt...

Var en ganska låg och tråkig föreläsning...fast läraren är hittills ganska bra och boken har jag inga negativa synpunkter på än... och jag tyckte räkneövningarna på eftermiddagen var ganska trista...men inte överdrivet svåra...men man måste komma ihåg att kolla vad man har för inställning på miniräknaren...hade den på degree och inte på radian som det skulle...satt med en uppgift hur länge som helst bara för att det blev bara fel coh fel...sen kom ajg på att jag skulle kolla och då var det såklart på degree...suck...men det löste ju sig så bitter för det är jag inte :P

Gick hem vid tre och när jag kom hem var jag bitter och försökte lösa det hela med att baka lite muffins...men jag blev inte gladare...pluggade lite och blev inte gladare...försökte skölja av mig allt med en dusch...men det gick inte...nu sitter jag här och är fortfarande bitter över något som jag inte kommit underfund med än...

Allt har bara flutit på så jag är ganska nöjd ändå...även om det inte varit allt för roligt allt som flutit fam...

Massor med trök har jag nu hävt ur mig...en liten lyckostund idag var när jag kollade ut från datasalen och upptäckte att det snöade :D   så dagens ord speglar den lilla glada stunden.... sedan övergick det till regn men det pratar vi inte om...bara det glada ögonblicket :D



peace out



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: