EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-02
19:55:56

Bottendag

Ja i morse var det segt att gå upp... sov inte så mycket inatt...vet faktiskt inte vad det kan ha berott på men jag kunde inte somna i alla fall. Sedan när Inger gick upp kvart i fem så vaknade jag och efter det kunde jag inte heller sova... somnade ju för klockan skrällde klockan åtta men det var som sagt lite knaggig sömn.

Väl i skolan var det bara blaj och önskade att jag stannat hemma. Jo och jag åkte hem efter lunch och väl hemma så började jag städa... har inte städat klart hela lägenheten men toaletten skiner och blommorna är ompysslade och golvet i köket skurat. Jag kom på så många andra saker att göra hela tiden så det blev massor med avbrott..

Gick till SATS en sväng och bara gick 4 km på bandet...väldigt enformigt men det regnade ute och springa kunde jag inte då jag hade fel skor... när jag kom hem så tvättade jag...egentligen så började tvättiden klockan sju men jag kunde börja tvätt redan tjugo i sex vilket var bra då jag skulle skölja upp en duk och två mattor... kommer ta evigheter att torka köksmattan!

Nu sitter jag bara här och ska knåpa på en power point med mattehjälp till systeryster och sedan bara ta det lugnt... en dusch skulle var hur gött som helst så en sån ska jag nog ta också :D


Dagens ord (som jag varit väldigt slarvig med) kommer idag... ett mycket betydelsefullt ord som man ska ta vara på



peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: