EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-30
12:21:49

Blä för svart kaffe

Jag var klyftig nog i går kväll att sätta timern till adventsstjärnan så den skulle lysa när jag vaknade och därmed göra att jag blev lite piggare och inte låg kvar i 45 minuter och snoozade. Det hjälpte väldigt bra...snoozade bara 21 minuter :D fast jag kunde ha gått upp på första ringningen men jag vill ligga och dra mig och mysa lite.

Satt och lyssnade på musik på spårvagnen så jag höll på att missa att jag skulle hoppa av vid Linneplatsen... tog 1:an vagnen så det blev till att byta till 6:an...

Jag var lite seg när ajg kom till skolan så jag tänkte att en kaffe skulle kanske pigga upp.... men kön var så lång att jag inte orkade vänta. Bestämde mig för att jag fick klara mig till rasten. På rasten var det också lite kö men inte så lång så jag stog ut... och jag vet inte vad som hände...jag var nog irriterad eller något för ag trycker 1-A-3 vilket är svart kaffe... jag tycker ju det är skitäckligt!!!  jag skulle trycka 1-E-3 för cappuchino men ajg vet inte vad jag tänkte på. Hela 5 kr förlorat!!! :(

Drack typ halva i alla fall, tvingade i mig det... usch vad äckligt svart kaffe är!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: