EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-11-09
20:20:59

Bittert

Jag vet inte vad som hände riktigt...som gjorde mig på bittert humör...den allra enklaste anledningen borde vara att jag fick veta att jag inte klarade matte-tentan, men det känns ändå konstigt för jag visste ju i princip att jag inte klarat den redan innan jag fick reda på svaret...

Det började på vägen hem... jätteskumt...och när jag kom hem var jag bara bitter och ville inte alls sätta mig och plugga... jag läste ut min bok Bara inte du av Katarina Von Bredow och den var riktigt bra... jag gillar hennes böcker... hon skriver inte osm andra... och hon skriver om saker som inte andra skriver om och som man känner igen sig i...

Jag blev så bitter bara..suck... jag inte gilla detta!  menmen...that's life I guess...

Gick till hemköp och handlade 1 kg köttfärs och lite annat och drog igång och gjorde köttbullar och köttfärsbiffar... och hjälp vad mycket mat jag fick... hoppas det får plats i frysen (frysfacket)... har inte testat än...tänkte att de skulle få svalna lite först... köpte lax också som jag tänkte göra något av också...får se när det blir :)

gick till SATS en sväng också och trodde jag skulle bli mondre bitter men det blev jag inte... så det blir nog att lägga sig tidigt idag också och kanske läsa lite DYK...den kom idag och jag har bara översiktsläst den än så länge.

nu ska jag fortsätta tjura...

dagens ord reflekterar mitt liv just nu...




peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: