EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-03
11:51:26

Meningslöst

Har ingen ork att göra något för tillfället. Är så där nere igen...stackars Patrik som får stå ut. Kan inte hjälpa det! Vet inte vad jag ska göra åt det...blir bara irriterad på allt! Känner mig sliten. Vet inte vad jag ska göra för att bli glad!? MEn det brukar ju gå över efter några dagar men det är så jobbigt när det håller på.

Tänkte jag ska spela lite Guitar Hero så jag slår Peter om jag någon gång i framtiden ska spela mot honom :P  Vet inte annarsvad jag ska göra idag...bara vara...låta tiden gå typ...

hoppas alla andra mår bra iaf

peace out
Kommentar:
2009-05-03 @ 21:50:56
#1: Syster

det kommer att bli bättre ska du se, häng in där!



spöet hamnade där det hamnade eftersom över stocken hängde en grangren som jag duckade för, huvudet for ner, spöet var kvar oförändrat. Är dock redan bättre, så ingen skada skedd, men underligt att just min mun är så dabbad...



nacke=ungefär oförändrad, dessutom var jag nära att svimma :S



kram kram, denna vecka kommer säkert att bli tipptopp ska du se.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: