EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-21
17:34:36

Lat dag men Smögen-längtan

Idag skiner solen jättemycket....eller just nu iaf...på förmiddagen var det väldigt mulet men som tur var så gick det över :D

Vi har suttit vid datorerna hela dagen idag med...jag har lyckats göra en grej i MATLAB och är väldigt glad över det :D Nu sitter jag och pluggar lite :) går väl sådär...Leif är inte här heller så jag kan inte fråga honom om något om det är något som jag inte förstår...vilket inte är bra eftersom jag inte förstår särskilt mycket ...

Ikväll ska vi grilla och jag hoppas därför att vädret håller i sig så vi kan sitta ute :)


längtar tills i morgon för då blir det SMÖGEN!!!!   :D:D och jag är där hela helgen :D:D  det är, om jag minns rätt,  fyra turer både fredag och lördag med båda båtarna så det är säkert jättemycket folk och det gillar jag :D på söndag kommer jag inte ihåg men jag tror att det bara var en båt då iaf...men kanske fyra utfärder :)  kanske att jag gör årets första dyk också..vet inte...det är så sjukt kallt i vattnet!  *brrr*   men vi får se. Det ska bli så kul att träffa Patrik<3 också :) längtar efter honom med!!! 


peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: