EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-09
20:14:01

Kvällens upplägg

Än så länge har dagen varit väldigt bra! har spelat massa Guitar Hero och läst underbara boken :D och humöret går bara mot det positiva :D efter två öl och en Irisch coffee (stavning?) är jag på glatt humör och vi håller på att spela Rayman Raving Rabbits vilket är ganska kul. Fast Guitar Hero  är bättre :P vi ska nog spela det sen för en hade med sig en extra gitarr så vi kan köra mot varandra vilket är  väldigt roligt!

Sen senare så ska vi till Plantis...en krog här i stan...tror inte jag varit där tidigare men det blir säkert roligt! en P2 är ett måste!! hoppas dom inte är så dyra bara...över 98 kr är dyrt enligt mig...


men hoppas kvällen blir super...jag är iaf på gott humör och det är ju bra :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: