EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-22
09:13:07

Fantastisk kväll

I går var en helt fantastisk kväll :D  vattnet var helt stilla och vi grillade och hade det jättetrevligt!  Vi grillade revbensspjäll och flintastek och majskolvar :D   supergott!!  och det pratades tre språk vid bordet...svenska, engelska och spanska....men mest engelska :)  det bästa var att jag förstod allt som sades och det är jag väldigt stolt över :)


Nästan helt spegelblankt...fantastiskt fint :)


Leif och Tarsicio vid bordet och Johanna tittar ner i vattnet som är fullt av pollen



Idag blir det nog det vanliga...sitta vid datorn och fixa med CTD-data...vi ska städa och packa lite efter lunch och sen drar jag till Smögen !!!!!    :D:D:D   jag ska var där hela helgen :D och oj vad jag längtat efter Smögen nu och att träffa Patrik :D

ha en fin dag...ska själv försöka att inte se regnet som faller från himlen

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: