EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-02
15:35:16

En dag

Har varit på lite dåligt humör denna dag..nu har det gått över men det var lite jobbigt ett tag. Men jag lånade Patriks cykel och tog mig till ica och köpte en skrubborste och rengöringsmedel för att sedan ta mig hem uppför backen och börja skrubba ballkongen. Det var roligt (konstigt nog) och nu är det rent och fint. Dock gick Patriks mopp sönder... jag tog bilen til Willys och köpte en ny mopp :) sen fick jag för mig att jag skulle till ÖB också och där gick jag omkring ett tag och hittade lite småplock :)  en ny toaborste och WC-rent...en doft-grej så nu luktar toan jättegott! Hittade också en kruka till min blomma som jag har står här för jag tror inte den kommer trivas i mitt lilla rum. Hittade massor med saker som jag ville köpamen avstog ganska många gånger :P

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på...kolla på tv är en ska...ska nog spela lite Guitar Hero också...sitta på ballkongen och njuta kanske jag ska göra också efter som solen snart börjar komma fram runt hörnet :)

hare gott

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: