EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-05-26
10:25:41

Blött och tlött...

I går vid tretiden begav vi oss ut med båten och for till Örekilsälven för att mäta ström...det var en mycket skön tur på dit vägen när vi hade medvind och båten gick lika snabbt som vinden så allt kändes vidstilla och väldigt behagligt. Vi tog våra prover och det gick bra...sen på hemvägen blev det motvind och det var inte alls bra...mina byxor sög åt sig allt vatten som gick och jag satt ihopkurad och frös som bara den...Leif hade en overall på sig som stötte bort vatten...Love och Johanna satt längst fram och blev inte alls blöta för vattnet stänkte upp på sidorna och flög på mig. Filippa satt bakom ratten och blev inte heller så mycket blöt... det var bara jag som var genomsur när vi kom tillbaka!!!   *GRRR*

Idag tisdag vet ajg inte riktigt vad som händer...vi ska nog mest fixa med de prov vi fick igår och fortsätta på de andra grejerna. Nu har min dator blivit bra igen iaf. I morse ville jag bara kötta den och slänga ut den genom fönstret och gå och göma mig under täcket och sova bort 10 år....



Vi åkte under motorvägsbron också :)  det var coolt :P



Riktigt mysigt och lungt var det där inne i älven



peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: