EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-14
14:55:16

Sent alltihop

Det blev inte liktigt som jag tänkt idag. Jag skulle gå upp halv tio idag med. Men när jag öppnade ögonen var klockan ett. Måste stängt av alarmet i sömnen. *suck* det är inge bra!

Hade tänkt ta mig till MAXI och handla lite idag också...har ingen mat kvar :(  sen ska jag köpa en skurhink...ser för jävligt ut på mmitt golv....äckligt!

Sen är det ju finalen i Melodifestivalen ikväll...men den ska jag nog inte se eftersom jag inte har någon tv...men jag har ju sett alla bidragen redan så det gör inte så mycket. Ska nog se "Walk The Line" istället...och det ska inte bli en så sen kväll/natt som igår....gick och la mig vid tre tror jag klockan var. DUMT!

Och igår började jag med broderiet som jag fick av farmor i födelsedagspresent...det är en bra sysselsättning. Har nu hunnit lite längre...tänkte jag skulle göra klart en grej på det innan jag beger mig till MAXI :)

Som sagt...ska brodera lite och sen åka till MAXI...bara ha en lugn dag helt enkelt.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: