EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-29
12:41:55

Trevlig kväll och träningsvärk + paj

Det var en jättetrevlig kväll igår :D Vi kollade först på Robinson och sen på fotbollsmatchen mellan Sverige och Portugal...det blev 0-0 och det var min 3:e fotbollsmatch som jag sett hela. Men det är ju alltid trevligare att titta om man är flera. Vi tänkte lite på Earth Hour också...men vi släckte bara alla lampor. Men det var bra det också tycker jag.

Idag har man ju också lite träningsvärk...och ett nyupptäckt märke efter en träff. Kände ju inte något i musklerna efter paitballen så jag stretchade inte, vilket jag ångrar idag. Min rumpa och framsida lår gör förfäligt jätteont!!

Jag har gjort paj nu på morgonen också. Mammas Kesopaj...som i alla kokböcker heter Purjolökspaj. Hoppas den blev bra. Den ser väldigt fin ut i alla fall.   :)

På eftermiddagen väntar det lite kalas också. Patriks bror fyllde 20 för nån vecka sen och hans syster 25 så vi ska dit senare och det ska bli trevligt.

men hare gott

peace out
Kommentarer:
2009-03-29 @ 14:28:46
#1: Syster

Ni bara åker på kalas heeela tiden. Jag bli ju avundsjuk ju..

2009-03-29 @ 21:01:15
#2: Patrik

mm. varenda jekel ska ju fylla år på våren, men nu dörjer det nog te maj iaf innan nästa gång.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: