EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-03-15
11:49:28

Strålande

Dagen började fantastiskt!       Sol, Sol, Sol!!!

Hade klockan på alarm vid nio och hade bestämt mig att jag var tvungen att gå upp! Även om det blev ganska sent. Låg och läste en stund innan jag skulle sova också och jag har börjat läsa Stieg Larssons Män Som Hatar Kvinnor. Den är asbra! Men jag tvingade mig själv att slita mig när klockan blev två och det tog inte så lång tid innan jag somnade.

Klockan ringde alltså nio och jag tog mig i kragen och slet upp mig ur sängen...rummet var väldigt varmt då solen ligger på hela morgonen. Tog mig en härlig morgonpromenad på en halvtimme och njöt av solskenet :D Fick kavla upp armarna på fleacen för det blev så varmt. Dagens D-vitamin dos är upptagen. Nu behöver jag inte gå ut mer idag :P Nä...jag ska nog gå ut något mer :) kan ju inte slösa bort en hel dag med sol. Dock vet jag ite vad jag ska göra...men jag kommer kanske på nått efterhand.

Får brodera lite till och lyssna på Johnny Cash så kanske jag kommer på nått :P

ha en strålande dag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: